THINK Together

After School Education & Safety Program (ASES) Program 

Changing the Odds for Kids

We want a community where all kids get a great education that prepares them for college and career.


Our mission is to partner with schools to change the odds for kids.  We want a community where kids get a great education that prepares them for college and career. Think Together is a free expanded learning program provided on campus after school.  Please contact your Site Coordinator for more information.  Enrollment is first come, first serve. Please complete an application and submit to your school's front office.  Parents and legal guardians will receive confirmation of matriculation or waitlist notification. The program is available Monday through Friday on days when school is in session. Please refer to program hours and contact information below.
                                                                                                         

THINK Together Application English

THINK Together Student Handbook

 


Programa de Educación y Seguridad Después de la Escuela (ASES) 

Cambiando las probabilidadespara losniños

Queremos una comunidad donde todos los niños reciban una excelente educación que los prepare para la universidad y la carrera.

Nuestra misión es asociarnos con las escuelas para cambiar las probabilidades de los niños. Queremos una comunidad donde los niños reciban una excelente educación que los prepare para la universidad y la carrera. Think Together es un programa gratuito de aprendizaje ampliado que se ofrece en la escueladespués de la escuela. Por favor, póngase en contacto con su Coordinador del sitio para obtener más información. La inscripción se recibe primero, primer servicio. Complete una solicitud y envíela a la oficina de la escuela. Los padres y tutores legales recibirán confirmación de la matriculación o notificación de la lista de espera. El programa está disponible de lunes a viernes los días en que la escuela está en sesión. Consulte las horas del programa y la información de contacto a continuación.


THINK Together Application Spanish


THINK Together Student Handbook Spanish

Contact Number

Site Coordinator

Contact E-mail

760-449-0774

Ana Aviles

GalileoES@thinktogether.org